Oct 17, 2015

Like finally..I'm back.

二零一五年十月十七日 時陰時晴

於是在很久很久之後,終於回歸這個小角落。
我忘了在七個月前曾更換密碼,
作為一個電腦白癡花了近半個小時去解決這個問題,
隨後也只更新了大頭照和兩張供欣賞的圖片而已。

無須再改變什麼,擱置在這裡的,一切都好好的。

我的女孩秘事從此會在這裡落腳,
面書實在太危險,微信也不安全,
寫在這裡是最好不過的,
因為我只不過是默默無名的部落客,
能避免過多人知道我到底發生了什麼。

一直向追問的那些人解釋很麻煩的,況且我很懶惰解釋。

第七星期快到了,我真的會莫名的感到伊魔和壓力,
測驗一步一步靠近,熬夜的日子即將惡性循環。
唉。

1 comment:

  1. MPBSE 12th Model Paper 2021 is released by Board of Secondary Education, Madhya Pradesh. The board releases the question banks for Hindi, English, Biology, Physics, Chemistry, Mathematics, Accountancy, Business Studies, etc. MPBSE publishes the MP board Class 12th sample paper based on the syllabus, candidates must have gone through the syllabus thoroughly to be able to solve the question bit MP Board 12th Question Paper 2021. By attempting MP board Class 12th question paper the candidates will get familiar with the paper structure like type of question asked, marking scheme, etc. also, they can increase their writing speed. MPBSE will conduct the final exam for Class 12th from 01 to 18 May 2021.

    ReplyDelete